пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

 

Пам’ятка для вихователів «Негативні ознаки заняття, проведеного без творчості» 

або «Чого не повинно бути ніколи»


· Відсутність плану заняття;
· Відсутність чітких цілей заняття;
· Невміння вихователя поставити і виконати програмові завдання;
· Відсутність бажання проводити заняття;
· Неспроможність вихователя бачити заняття в перспективі його розвитку;
· Використання тільки фронтальних способів організації дітей;
· Приділення уваги тільки вербальним методам спілкування з дітьми;
· Одноманітність структури заняття. Бідний його зміст;
· Дисциплінарні відносини з дітьми;
· Використання застарілих шаблонів занять;
· Відсутність комплексних завдань;
· Відсутність ігрових дій, ігрових вправ та ін.;
· Гальмування творчості дітей на заняттях;
Пов’язане зображення· Відсутність самостійності, розкутості дітей, вільного спілкування;
· Спілкування вихователя з дітьми по типу «над дітьми», а не «поруч з ними»;
· Відсутність педагогічного такту, етики з боку вихователя;
· Невміння використати авторські програми, педагогічний досвід в практику своєї роботи;
· Невміння використати акторські здібності, невміння перетворити заняття в маленький театр чи казку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Музична казка «Як нотки вчилися співати»        Жили у казковій країні сім нот, сім сестер. Звали їх – До, Ре , Мі, Фа, Соль, Ля, Сі. Були...