пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

                       

Вимоги до сучасного заняття                                в    ДНЗ:



· Вказати тему заняття (з урахуванням вікових особливостей дітей).

·                        Вказати тип, вид заняття.

·                      Чітко визначити розвивальні, навчальні         та виховні завдання

·                        (з урахуванням  не паспортного, а психологічного віку).

·                        Початок заняття робити інтригуючим, цікавим, незвичайним.

·                        Обов'язкова ігрова форма проведення заняття.

·                        Чітка мотивація заняття.

·                        Раціональне використання часу на занятті, помешкання групи, зміни видів діяльності дітей.

·                        Забезпечити ефективність використання на кожному занятті новітніх технологій, педідей, методології ТРВЗ; відмовитися в ДНЗ від занять-уроків, як у школі.

·                       Забезпечити міжпредметні зв'язки, інтеграцію видів діяльності дітей. Створити «ситуацію успіху»: доброзичлива атмосфера; цікава мотивація дитячих видів діяльності; створення настрою та радості; можливість вільно висловлюватися без критики зі сторони вихователя чи дітей; обов'язкова підтримка дорослого; заохочення та похвала дитини тощо.

·                        Відмова від надмірної опіки дітей.

·                        Забезпечити ефективність організованої самостійної роботи дітей, вирішення ними творчих завдань.

·                        Забезпечити можливості самостійних відкриттів, пошуку, дій.

·                        Всі відповіді дітей повинні бути обґрунтовані, вислухані.

·                        Наявність індивідуального розвивального матеріалу.

·                        Правильне розташування дітей – запорука успіху(стрічкою півколом , у колі, за столами ).

·                        Дбати про активну мовленнєву діяльність кожної дитини.

·                        Передбачати обов'язкову зміну видів діяльності дітей.

·                        Вчити дітей знаходити багатоваріативне розв'язання поставлених завдань, активне використання методології ТРВЗ, відкритих запитань.

·                        Обмеження в мовленні вихователя антипедагогічних виразів, що «замикають» дітей на вихователя: неправильно, не думаєш, помовчи, зараз не час, ловиш гав, спиш на занятті та ін.

·                        Забезпечити гігієнічні, педагогічні, психологічні, естетичні умови для проведення заняття, охорону життя та здоров'я дітей.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Музична казка «Як нотки вчилися співати»        Жили у казковій країні сім нот, сім сестер. Звали їх – До, Ре , Мі, Фа, Соль, Ля, Сі. Були...