"Обрати професію за покликанням і
присвятити їй життя - це справжнє щастя".
Директор закладу
дошкільної освіти №9 "Золотий ключик"
Плецан Галина Іванівна
освіта повна
вища,
спеціаліст вищої
категорії,
педагогічний стаж роботи - 41 рік
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу.
Моя професія
Директор
ДНЗ дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота
дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що директор
має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
Керувати
професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння
створити грамотний колектив.
Дитячий
садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий
садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має, насамперед, розуміти
перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор
дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього
вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на
дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності,
культури у директора, годі цього вимагати й від колективу.
Основа
роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають
нормально працювати колективу.
Роки,
проведені поряд з дітьми… Бачити те, як на твоїх очах відбувається становлення
людської особистості - чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі
очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?
Бути
причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого
життя і моєю роботою.
Завданням
педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку
компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення
фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст
освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним
вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України
– оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного
дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку
при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Один
із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові
поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх
бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш блог.
Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.
Святий
обов’язок і почесна місія у мене, як у керівника закладу дошкільної освіти
- створити сучасний дитячий садок, в якому буде щасливою кожна дитина.
Мої мрії в
життя допомагають втілювати однодумці, мої колеги. Я переконана в тому, що
педагогічні зусилля одного педагога малоефективні: для якісних змін у межах
організації потрібна команда професіоналів, яка здатна творчо вирішувати
завдання.
На це спрямована в дошкільному закладі робота різних фахівців: вихователя-методиста, практичного психолога, старшої медичної сестри, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання тощо.
Шановні батьки!
Ми раді і вдячні тому, що Ви обрали саме наш
дитячий садок для своїх дітей. Сподіваюсь на те, що час, проведений в «Золотому
ключику», стане радісним, цікавим не тільки для ваших дітей, а й для Вас. Разом
з Вами ми допоможемо нашим дітям пізнати дошкільне дитинство, підготуватися до
школи, навчитися товаришувати, радіти життю і людям! Бажаю всім радості,
сімейної злагоди!
Заходьте на наші сторінки - і спілкуймося разом!
З повагою - директор ДНЗ №9 «Золотий ключик» -
Плецан Галина Іванівна
"Обрати професію за покликанням і
присвятити їй життя - це справжнє щастя".
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу.
Моя професія
Директор ЗДО дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має, насамперед, розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати й від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Роки, проведені поряд з дітьми… Бачити те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості - чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?
Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.
Сподіваємось, що кожен знайде тут для себе корисну та цікаву інформацію.
Святий обов’язок і почесна місія у мене, як у керівника закладу дошкільної осіти - створити сучасний дитячий садок, в якому буде щасливою кожна дитина.
Мої мрії в життя допомагають втілювати однодумці, мої колеги. Я переконана в тому, що педагогічні зусилля одного педагога малоефективні: для якісних змін у межах організації потрібна команда професіоналів, яка здатна творчо вирішувати завдання.
На це спрямована в дошкільному закладі робота різних фахівців: вихователя-методиста, практичного психолога, старшої медичної сестри, вчителів-логопедів, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання тощо.
Шановні батьки!
Ми раді і вдячні тому, що Ви обрали саме наш дитячий садок для своїх дітей. Сподіваюсь на те, що час, проведений в «Сонячному», стане радісним, цікавим не тільки для ваших дітей, а й для Вас. Разом з Вами ми допоможемо нашим дітям пізнати дошкільне дитинство, підготуватися до школи, навчитися товаришувати, радіти життю і людям! Бажаю всім радості, сімейної злагоди!
Заходьте на наші сторінки - і спілкуймося разом!
З повагою - директор ЗДО №1 «Сонячний» -
Поліщук Галина Михайлівна
Немає коментарів:
Дописати коментар